sobota, 20 kwietnia

Apple udostępnił nową reklamę zatytułowaną „911”, która podkreśla potencjał zegarka Apple Watch w ratowaniu życia w sytuacjach awaryjnych.

Trzymająca w napięciu reklama rozgrywa się wokół trzech osób o imionach Amanda, Jason i Jim, z których każda mogła uzyskać pomoc, dzwoniąc pod numer 911 za pomocą Apple Watch, przy czym reklama zawiera fragmenty ich nerwowych rozmów telefonicznych z dyspozytorami. Na przykład Amanda powiedziała, że jej samochód przewrócił się i zaczyna napełniać się wodą.

Z reklamy wynika, że wszystkie trzy osoby zostały uratowane w ciągu kilku minut. „To tylko trzy z wielu niesamowitych historii, w których ludzie mogli uzyskać pomoc przy użyciu Apple Watch” – napisał Apple w opisie filmu.

Reklama sugeruje, że zakup zegarka Apple Watch może pomóc uratować życie w sytuacjach awaryjnych, w których nie ma dostępu do iPhone’a, umożliwiając wybranie 911 z nadgarstka. Apple Watch ma funkcję Alarmowe SOS, która pozwala szybko skontaktować się ze służbami ratunkowymi, naciskając i przytrzymując boczny przycisk zegarka oraz przeciągając palcem po suwaku Alarmowe SOS, który pojawia się na ekranie.

Co ważne, jeśli posiadacie zegarek Apple Watch bez łączności komórkowej, użycie Alarmowe SOS wymaga posiadania iPhone’a w pobliżu lub Apple Watch musi być podłączony do znanej sieci Wi-Fi. Apple opracował dokument pomocy technicznej dotyczący korzystania z funkcji Alarmowe SOS na zegarku Apple Watch, zawierający więcej szczegółów.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx