czwartek, 11 kwietnia

Apple opublikował dziś na swoim kanale YouTube w Singapurze nową reklamę iPhone’a 15 zatytułowaną „Nice Try!”. 30-sekundowa reklama promuje funkcję Face ID, która chroni prywatność użytkownika.

W reklamie widzimy powiadomienie iMessage pojawiające się na iPhonie 15 leżącym na stole w jadalni. Właścicielka telefonu jest w innym pokoju. Członkowie jej rodziny próbują odblokować urządzenie, aby przeczytać wiadomość, ale Face ID im na to nie pozwala.

Aby uniemożliwić wyświetlanie podglądu wiadomości na ekranie blokady bez Face ID, należy wejść w aplikację Ustawienia, wybrać Powiadomienia, Podglądy i wybrać opcję „Gdy odblokowany”.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx