piątek, 3 grudnia

Firma Apple udostępniła na swoim oficjalnym kanale YouTube pierwszą serię reklam głośnika HomePod, zatytułowaną Bass, Beat, Distortion i Equalizer

Cztery 15-sekundowe klipy pokazują słowo HomePod animowane na różne sposoby, a rzeczywisty głośnik pojawia się jedynie w krótkich migawkach. Apple podkreśla również, że głośnik jest teraz możliwy do zamówienia przed 9 lutego w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Australii.

https://www.youtube.com/watch?v=bt2A5FuaVLY

https://www.youtube.com/watch?v=45zPQ3fNIUs

https://www.youtube.com/watch?v=t9WTrzEkCSk

https://www.youtube.com/watch?v=5htW8mi7rnE

Reklamy skupione na muzyce są dostosowane do różnych utworów w tym Is not I w wykonaniu Lizzo, DNA Kendricka Lamara, Holy Water wykonywanej przez Hembree i All Night w wykonaniu Big Boi. Apple kontynuuje pozycjonowanie HomePod jako pierwszego „przełomowego głośnika” i „inteligentnego asystenta domowego” w opisie każdego z filmów.

Apple przede wszystkim pozycjonuje HomePod jako głośnik, który może przesyłać strumieniowo Apple Music, ale dzięki wbudowanej Siri użytkownicy mogą również wysyłać wiadomości, ustawiać timer, odtwarzać podcasty, sprawdzać wiadomości, sterować inteligentnymi akcesoriami domowymi z obsługą HomeKit i wykonywać kilka innych zadań bez konieczności wyjmowania iPhone’a.

Głośnik jest wyposażony w technologię audio opracowaną przez firmę Apple, w tym siedem głośników wysokotonowych i głośnik niskotonowy o wysokim wychyleniu. Ma prawie siedem cali wysokości i jest zasilany przez układ A8 firmy Apple.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x