środa, 27 października

Apple zaprezentował na swoim kanale YouTube dwie nowe reklamy iPhone’a koncentrujące się na zaprezentowaniu funkcji Trybu portretowego dostępnego w iPhone’ie 7 Plus. Każda 15 sekundowa reklama wyjaśnia w jaki sposób działa tryb ten tryb poprzez rozmycie tła fotografii oraz wyróżniając fotografowany przedmiot.

Reklamy pokazują przykłady zdjęć wykonanych w Trybie portretowym w porównaniu do zdjęć wykonanych bez trybu portretowego, aby jeszcze bardziej pokazać różnicę. Pierwsza reklama pokazuje psa wśród drzew, a druga dziecko pływające w potoku.

https://www.youtube.com/watch?v=RcfImAExJ7A

https://www.youtube.com/watch?v=672s9XSg05k

Wprowadzony w iOS 10.1 Tryb portretowy korzysta ze zmniejszonej głębi ostrości do zdjęć portretowych „pop”, naśladując wysokiej klasy lustrzanki DSLR. Funkcja wykorzystuje 56mm teleobiektyw zawarty w iPhone’ie 7 Plus wykorzystujący procesor sygnału obrazu Apple, skanujący tło oraz za pomocą zaawansowanego algorytmu uczenia maszynowego rozpoznaje ludzi i inne obiekty, które mają być na pierwszym planie.

Mapa głębi obrazu z dwóch kamer iPhone’a używana jest do utrzymywania ludzi w centrum uwagi z zastosowaniem artystycznego rozmycia tła, tworząc zdjęcie, które nie jest zwykle możliwe do wykonania za pomocą smartphone’a.

Dwie nowe reklamy są częścią niedawno uruchomionej, odnowionej kampanii reklamowej „Shot on iPhone”, promowanej przez serię zdjęć wykonanych przez fotografów w jedną noc. Wszystko to ma na celu promocję funkcji fotograficznych zarówno iPhone’a 7 i iPhone’a 7 Plus.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x