środa, 24 kwietnia

Jak zawsze, wraz z wypuszczeniem nowego produktu, Apple stworzył elegancką reklamę telewizyjną nowego iPada.

Nic więc dziwnego, że reklama skupia się wyłącznie na wyświetlaczu Retina i coś czuje, że Apple wyznaczy w ten sposób kierunek daleki dla innych tabletów na rynku. Reklama nie mówi nic o specyfikacji czy cenie. Zamiast tego pokazuje iPada używanego do edycji fotografii, czytania książek, oglądania filmów i rysowania.

„Kiedy ekran staje się tak dobry, kolory są bardziej żywe. Słowa są wyjątkowo ostre. Wszystko jest bardziej błyskotliwe. Oszałamiający Wyświetlacz Retina w nowym iPadzie.”

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DJxZ0HVQXo8

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx