Dziś mija miesiąc od premiery Apple One, usługi która umożliwia klientom subskrybowanie wielu usług Apple w jednym pakiecie i wydaje się, że w miarę upływu bezpłatnego okresu próbnego pojawiają się problemy z rozliczeniami.
Apple One obejmuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny dla wszystkich usług, których klienci jeszcze nie subskrybowali indywidualnie, a ten okres próbny kończy się dzisiaj dla tych, którzy zainteresowali się Apple One pierwszego dnia dostępności. Jednak po zakończeniu okresu próbnego niektórzy klienci zauważają, że ich subskrypcja Apple One wygasła i / lub zostali rozliczeni tak jak w moim przypadku indywidualnie dodatkowo za usługi takie jak Apple TV+ i Apple Music, które powinny być wliczone do Apple One. Jak widać po wpisach na Twiterze i rozmowach ze znajomymi, którzy również uruchomili pakiet sytuacja jest dość powszechna.
@AppleSupport I need help with new Apple one subscription, my Apple One Premier subscription starts to day but I’m still getting billed for individual Apple Music family
— MKE (@FontMe) November 30, 2020
Tak czy inaczej pojawiają się problemy z rozliczeniami i wygląda na to, że Apple pobiera pewnie całkiem nieświadomie pewne opłaty dwa razy. Miejmy nadzieję, że firma będzie w stanie wkrótce rozwiązać te problemy a niesłusznie pobrane pieniądze wrócą na konta użytkowników.
Apple One pozwala klientom zaoszczędzić pieniądze, łącząc usługi razem w jedną, znacznie mniejszą opłatę. W Polsce ze względu na ilość oferowanych usług dostępne są dwa poziomy Apple One – indywidualny i Rodzinny.
- Indywidualny: Apple Music, Apple TV+, Apple Arcade i 50 GB miejsca na iCloud za 24,99 zł miesięcznie
- Rodzinny: Apple Music, Apple TV+, Apple Arcade i 200 GB miejsca w usłudze iCloud za 39,99 złotych miesięcznie, który może być współdzielony między maksymalnie sześciu członków rodziny
Przez pierwszy miesiąc subskrypcji Apple One można bezpłatnie skorzystać ze wszystkich jeszcze niesubskrybowanych usług. Po zakończeniu okresu próbnego subskrypcja pakietu automatycznie odnawia się co miesiąc. Bez zobowiązań i z możliwością anulowania w dowolnym momencie.
[AKTUALIZACJA]: Apple zaczął zwracać niesłusznie pobrane pieniądze zatem wygląda na to, że zauważył błąd i problem został rozwiązany
U mnie wszystko poszło prawidłowo.