piątek, 22 listopada

Wielu klientów oczekujących na dostawę nowych komputerów MacBook Pro dowiedziało się, że ich przesyłki są opóźnione z powodu problemów „mechanicznych” dotykających UPS, firmę kurierską używaną przez Apple do wysyłania swoich urządzeń na cały świat.

raty-euro

„Awaria mechaniczna spowodowała opóźnienie” to komunikat, który pokazuje się wielu klientom śledzącym swoją przesyłkę z MacBookiem Pro. UPS wysyła również do klientów wiadomości e-mail informujące ich o nieznanej awarii mechanicznej, oraz że szacowane terminy dostaw będą się różnić w zależności od warunków w terenie.

„Przesyłka obecnie jest obsługiwana wewnątrz sieci UPS, jednak miało miejsce nieoczekiwane wydarzenie, które może spowodować zmianę zaplanowanej daty doręczenia. W przypadku zmiany daty doręczenia status monitorowania zostanie zaktualizowany zgodnie ze stanem faktycznym” to komunikat wysyłany do klientów.

Awarie mechaniczne, prawdopodobnie związane z samolotami, powodują, że dostawy komputerów MacBook Pro i prawdopodobnie innych konsumenckich urządzeń elektronicznych pozostają unieruchomione na ziemi w miastach w Chinach. Niektóre przesyłki nadal znajdują się w Szanghaju i Seulu w Korei Południowej, a publicznie dostępne rejestry lotów wskazują, że w chwili pisania tego tekstu niewiele lotów UPS zaplanowano na dzień dzisiejszy.

Tak czy inaczej użytkownicy muszą uzbroić się w cierpliwość.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx