Apple dziś w nocy udostępnił na swoim kanale YouTube dwie nowe reklamy iPhone’a 6S, podkreślające funkcję Hey Siri i prędkość urządzenia w zadaniach takich jak otwieranie wiadomości, przeglądanie Safari, korzystanie z wiadomości, gier i aparatu.
Pierwszy film, „Ridiculously Powerful”, koncentruje się na szybkości procesora A9 w iPhone’ie i pokazuje jego wykorzystanie do Apple Pay, gier, robienia zdjęć i kręcenia filmów i wielu innych. „Niewiele się zmieniło, z wyjątkiem tego, że jest niesamowicie mocny, co sprawia, że wszystko dzieje się szybciej” mówi w tle narrator.
https://www.youtube.com/watch?v=ct6xfkKJWOQ
Drugi film, „Hey Siri”, skupia się na zawsze działającej w iPhone’ie 6S funkcji Hey Siri. W przypadku starszych iPhone’ów, Hey Siri mogła być aktywowana tylko wtedy, gdy iPhone był podłączony do zasilania, ale wraz z iPhone’em 6s i iPhone’em 6s Plus, aktywacja głosowa jest dostępna w każdej chwili.
https://www.youtube.com/watch?v=GbL39Vald9E
Dwie najnowsze reklamy są częścią trwającej kampanii reklamowej nowego iPhone’a 6S pod tytułem „Zmieniło się jedynie wszystko”, która ruszyła zaraz po wprowadzeniu nowych modeli telefonów we wrześniu, aby podkreślić ich reorganizację wewnętrzną. Apple wydał już wcześniej kilka reklam wykorzystujących to hasło, skupiających się na aparacie iPhone’a, Siri i 3D Touch.
Póki co to proponuje reklamę problemów z iOS typu masakryczne przycinanie na 6s plus oraz problemy z niedziałającymi powiadomieniami dla aplikacji. Takie bugi na podstawowych kwestiach potwornie rażą przy tej klasie sprzętu.