środa, 28 października

OS X Lion dostępny jest jedynie przez Mac App Store. Zapłacić za niego można za pomocą karty kredytowej połączonej z kontem iTunes. Niektórzy użytkownicy natrafili na problem przy zakupie systemu, ich konto zostało bowiem wielokrotnie obciążone za tą samą transakcję.

Apple szybko zareagowało na zaistniałą sytuację i zaczęło oddawać użytkownikom dodatkowo naliczone kwoty. Każda osoba, której dotknął ten problem, otrzyma wiadomość e-mail o rozpoczęciu procedury zwrotu niepotrzebnie poniesionych kosztów. Czas realizacji reklamacji wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Konta niektórych użytkowników zostały obciążone nawet 120-krotnie opłatą za zakup Liona. Duża część osób płaciła za pośrednictwem systemu PayPal, nie wiadomo jednak, czy wina leży właśnie po stronie tego serwisu, czy też Apple.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x