środa, 22 września

Rosnąca liczba właścicieli iPhone’ów 11 zgłasza problemy z dźwiękiem i inne dziwne usterki z bezprzewodową funkcją CarPlay.

Wszyscy mówią, że funkcja działała dobrze z poprzednimi urządzeniami, ale po aktualizacji do najnowszych telefonów Apple nie udało im się uniknąć problemów z CarPlay. Najnowsze aktualizacje iOS wciąż nie pomagają.

„Kiedy zmieniałem muzykę co kilka sekund i spróbowałem nawiązać połączenie, wraca ono z CarPlay na mój telefon”, napisał jeden z właścicieli iPhone’a 11 Pro Max na oficjalnym forum Wsparcia Społeczności Apple. Ten konkretny wątek ma teraz 13 stron i jest pełen skarg od osób mających te same problemy z bezprzewodową funkcją CarPlay. Więc co się dzieje?

Wydaje się, że problem dotyczy tylko telefonów z serii iPhone 11. Użytkownicy twierdzą, że bezprzewodowy CarPlay działał dobrze z iPhone’em X i innymi modelami, ale zaczął działać znacznie gorzej odkąd wymienili urządzenia na nowsze modele.

„Właśnie przeniosłem się na iPhone’a 11 Pro Max… i moje CarPlay teraz wariuje”, dodał inny użytkownik. „To tylko kilka razy w trakcie piosenki, ale jest to irytujące”. „Mam ten sam problem”, powiedział ktoś inny. „Właśnie zaktualizowałem iPhone XS Pro do wersji XS Max. Mój też dużo przeskakuje. Chciałbym, żeby ktoś opublikował poprawkę. ”

Zaskakująco duża część osób z tym problemem to właściciele Mini Coopera. Nie mniej inni dostrzegają te same problemy również w pojazdach innych producentów.

Wygląda na to, że problem z CarPlay pojawił się w październiku, wkrótce po debiucie iPhone’a 11. Wtedy skargi zaczęły pojawiać się w Internecie. Od tego czasu pojawiło się wiele aktualizacji iOS 13, ale użytkownicy twierdzą, że nie naprawiły one problemu. Problem występuje nadal w najnowszej wersji iOS 13.3.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x