niedziela, 6 października

AirPods4

Spotify będzie wymagać od członków planu Premium rodzinnego udostępnienia lokalizacji „od czasu do czasu”, aby udowodnić, że wszyscy mieszkają pod jednym dachem, aby powstrzymać subskrybentów, którzy nadużywają oferty.

Plan Spotify Premium dla rodziny cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników usługi przesyłania strumieniowego muzyki, ponieważ oferuje rodzinom do sześciu kont Premium w ramach jednego planu w jednej cenie 29,99 złotych miesięcznie czyli tyle co za Apple Music.

Nie jest tajemnicą, że znajomi lub przyjaciele łączą się razem, aby podzielić się kosztami jednego planu i korzystać z tańszego planu rodzinnego Spotify, nawet jeśli nie mieszkają razem. Jeśli sześć osób korzysta z tego samego planu, koszt Spotify Premium wyniesie 5 złotych miesięcznie za osobę.

Usługa przesyłania strumieniowego oficjalnie wymaga, aby inni członkowie planu rodzinnego mieszkali w tym samym gospodarstwie domowym, ale Spotify w przeszłości dość luźno sprawdzał, gdzie mieszkają członkowie, więc łatwo było obejść ten wymóg.

Jednak zgodnie z warunkami usługi przesyłania strumieniowego zaktualizowanymi w sierpniu, użytkownicy planu rodzinnego będą musieli „od czasu do czasu” udostępniać dane lokalizacji, aby udowodnić, że wszyscy w planie mieszkają w tym samym miejscu zamieszkania.

Spotify zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania lub zawieszenia dostępu do usługi Spotify Premium Family oraz kont Spotify Premium Family w dowolnym momencie, jeśli użytkownik nie spełni kryteriów kwalifikacyjnych określonych w Regulaminie korzystania z serwisu Spotify.

Nie jest jasne, jak agresywnie Spotify będzie sprawdzał lokalizację użytkownika, ale wcześniej przetestowała tę politykę – choć zakończyła się wkrótce po skargach o naruszenie prywatności.

Niezależnie od tego, istniejący abonenci planu rodzinnego, którzy nie akceptują tej zmiany, mają do 30 dni na anulowanie subskrypcji po wejściu w życie nowych warunków.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx