Samsung nie od dziś tworzy swoje reklamy w oparciu o naśmiewanie się z Apple. W myśl zasady, że zawsze jest się z czego pośmiać. Nie inaczej było tym razem. Zaraz po prezentacji nowego iPhone’a 11 i 11 Pro w minionym tygodniu Samsung wypuścił nową reklamę, która nawołuje użytkowników iPhone’a do „przejścia na Galaxy Note10” i „zakochania się” dzięki funkcji bokeh.
15-sekundowa reklama pokazuje mężczyznę i kobietę stojących obok siebie, trzymając odpowiednio iPhone’a i Galaxy Note10, którzy chcą nagrać moment oświadczyn. Jednak w przeciwieństwie do iPhone’a Galaxy Note10 może rozmazać tło filmu w czasie rzeczywistym, aby uzyskać efekt bokeh.
https://www.youtube.com/watch?v=WbWk9lWrZqc
Następnie Samsung podsumowuje do zdaniem „Trochę brakuje… je ne sais quoi? Przejdź na Galaxy Note10. I zakochaj się w Live Focus Video”.
Podczas gdy najnowsze iPhone’y mają tryb portretowy do rozmazywania tła ludzi, zwierząt i przedmiotów na zdjęciach, to Apple nie oferuje funkcji bokeh dla filmów w standardowej aplikacji Aparat. Możliwe jest jednak osiągnięcie nieco mniejszej głębi ostrości w filmach za pomocą aplikacji innych firm, takich jak FiLMiC Pro.
Samsung wypuścił Galaxy Note10 23 sierpnia, a jego ceny zaczynają się od 4149 złotych. Modele iPhone’a 11 Pro zaczynają się od 5199 złotych, a zamówienia w przedsprzedaży już się rozpoczęły. Telefony będą dostępne w oficjalnej sprzedaży od piątku, 20 września.