W swojej najnowszej reklamie Samsung rzuca cień na brak „innowacji” w iPhonie, promując takie funkcje, jak 108-megapikselowy aparat i 100-krotny „Space Zoom” dostępny w najnowszych urządzeniach.
Reklama zatytułowana „Buckle Up” jest skierowana do obecnych użytkowników iPhone’a i promuje Galaxy S22 Ultra, nowy Z Flip 4 oraz funkcje niedostępne dla klientów iPhone’a.
„Zapnijcie pasy przed najnowszą premierą Apple” – głosi reklama. „Gdy wkraczasz w świat, w którym odwrócą się głowy, tylko żadna w twoim kierunku. Świat, w którym najwyższa rozdzielczość w smartfonie będzie w czyjejś kieszeni. A to epickie zdjęcie księżyca, które zdobywa wszystkie polubienia, nie będzie twoje. Ta innowacja nie pojawi się wkrótce w iPhone’ie…” – podsumowuje 30-sekundowa reklama.
Reklama pojawia się zaledwie sześć dni przed zbliżającą się konferencją Apple „Far Out”, podczas której mają zostać zaprezentowane modele iPhone’a 14 i iPhone’a 14 Pro. Apple planuje nowe funkcje w systemach kamer dla swoich urządzeń wyższej klasy Pro, w tym zupełnie nowy 48-megapikselowy aparat i możliwe nagrywanie wideo 8K. Oprócz ulepszeń aparatu, iPhone 14 Pro ma posiadać wyświetlacz „always-on” i nowy kształt przedniego wycięcia ekranu w kształcie pigułki.