Samsung wydał nową anty-reklamę firmy Apple, która podkreśla dostrzeżone braki iPada w porównaniu do nowych tabletów Samsunga Galaxy Tab Pro i Galaxy Note Pro. Skierowana jest ona tym razem nie tylko w Apple, ale reklama krytykuje również tablet Surface Microsoftu i Amazon Kindle.
Reklama wykorzystuje trzy scenariusze, aby podkreślić zalety serii Galaxy Pro nad konkurentami. W pierwszym z nich firma ma połączenie konferencyjne, w trakcie którego właściciel Galaxy jest w stanie rozmawiać i jednocześnie wysłać raport ze względu na wielozadaniowość funkcji Galaxy, która pozwala na wyświetlanie wielu aplikacji Android na raz na jednym ekranie. Istnieje również niewielkie ukłucie w Microsoft Surface, który jest wyśmiewany za to, że jest „jak komputer” z powodu jego klawiatury, akumulatora i myszy.
https://www.youtube.com/watch?v=6nFe_SWcq4Q
Reklama następnie przechodzi do bardziej osobistych zastosowań tabletu uderzając tym razem w urządzenie Kindle firmy Amazon, na którym może czytać tylko książki, podczas gdy Galaxy może ciągnąć filmy z YouTube podczas spotkania klubu książki. Najtrudniejszy komentarz jest na końcu, gdy dwie panie w spa porównują swoje tablety iPad i Galaxy. Dyskusja o niższej rozdzielczości ekranu iPada (rozdzielczość 2048 x 1536) w porównaniu do Galaxy Pro (rozdzielczość 2560 x 1600) kończy się protekcjonalnym uśmiechem od właścicielki Galaxy, a właścicielka iPada odpowiada, że jej iPad ma „jakąś tam Retinę.”
Samsung znany jest z wyśmiewania swoich konkurentów w reklamach, więc nie jest zaskakujące, że koreańska firma znów wzięła się za iPada wkrótce po odsłonięciu swojej serii Galaxy Pro wcześniej w tym roku.
[contentblock id=1 img=gcb.png]