Apple wypuścił nową reklamę promującą iPhone’a 15 Pro i iPhone’a 15 Pro Max, podkreślając czip A17 Pro i możliwości nowych urządzeń w grach.
W reklamie widzimy gracza zatopionego w grze na iPhonie, który zostaje wystrzelony w powietrze, przebija sufit swojego mieszkania i cały czas grając, ląduje w metrze.
W opisie filmu podkreślono 2x szybszy silnik neuronowy i 20% szybszy procesor w czipie A17 Pro. Apple w swoich reklamach skupia się na wydajności nowych modeli iPhone’a w grach, ponieważ A17 Pro po raz pierwszy oferuje sprzętowy ray tracing.
Nadchodzi nowy poziom gier mobilnych. Do 20 procent szybszy procesor graficzny zapewniający najlepszą wydajność graficzną w historii iPhone’a. Do 2x szybszy silnik neuronowy oraz wiodąca w branży szybkość i wydajność. Układ A17 Pro w iPhonie 15 Pro zmienia zasady gry. Dosłownie.
Dzięki tej funkcjonalności nowe modele iPhone’a 15 Pro mogą odtwarzać w gry o jakości konsolowej, dzięki czemu tytuły takie jak Resident Evil 4 i Death Stranding trafią na iOS.