niedziela, 24 listopada

raty-euro

Nowa ankieta przeprowadzona przez CNBC wykazała, że 64 procent Amerykanów posiada przynajmniej jeden produkt firmy Apple, a liczba ta wzrosła z 50 procent w podobnym badaniu opublikowanym w 2012 roku. Przeciętne gospodarstwa domowe w Stanach Zjednoczonych posiada 2,6 produktów firmy Apple, co jest „o jeden pełny produkt firmy Apple” więcej w porównaniu z poprzednim badaniem. Badanie przeprowadzono wśród 800 osób na terenie Stanów Zjednoczonych pod koniec września, a CNBC twierdzi, że jego wiarygodność ma margines błędu plus minus 3,5 punktu procentowego.

Urządzenia są wszechobecne wśród różnych grup bez względu na dochody, wiek, rasę, płeć i region – ponad połowa wszystkich grup demograficznych zgłasza posiadanie co najmniej jednego produktu firmy Apple. Wskaźnik ich posiadania w gospodarstwach domowych wynosi mniej niż 50 procent tylko dla kilku grup w tym o dochodach poniżej 30 000 USD rocznie, emerytów i kobiet w wieku powyżej 50 lat. Natomiast 87 procent Amerykanów z dochodami powyżej 100 000 USD posiada co najmniej jeden produkt firmy Apple.

64 procent badanych stwierdziło, że czas spędzony na iPhone’ie jest „w większości wydajny i użyteczny”, podczas gdy 27 procent mówi, że „jest to czas bezproduktywny”. Przeciętnie, czas spędzony na telefonie iPhone był „zdominowany” przez rozmowy telefoniczne, e-maile i wiadomości tekstowe, a następnie media społecznościowe. Większość ankietowanych Amerykanów powiedziała, że mniej czasu spędza na oglądaniu filmów, graniu w gry i zakupach przez telefon iPhone.

W osobnym badaniu przeprowadzonym przez Piper Jaffray w 2017 roku stwierdzono, że 76 procent badanych nastolatków ma telefon iPhone, zwiększając ten poziom z 69 procent w tym samym okresie rok temu. 81 procent nastolatków również powiedziało, że planuje zakupić iPhone’a jako następny smartfon. Piper Jaffray przeprowadziło badanie wśród 5 500 nastolatków w Stanach Zjednoczonych w średnim wieku 16 lat.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx