środa, 23 czerwca

Według raportu The Wall Street Journal proces, w którym firmy technologiczne wysyłają tysiące pracowników do domu podczas kryzysu koronawirusowego, jest chaotyczny. Zmiana była trudna szczególnie w Apple, ze względu na surowe wytyczne i tajemnice związane z ich produktami.

Raport wspomina, że twórcy oprogramowania, którzy zostali odesłani do domu, narzekają zarówno na niskie prędkości pobierania, jak i na zamieszanie co do tego, jaką pracę mogą wykonywać. Inni pracownicy nie mogli z domu uzyskać dostępu do kluczowych systemów wewnętrznych z powodu rygorystycznych zasad bezpieczeństwa Apple.

Wielu deweloperów kontynuowało pracę w centrali Apple, aby stosować się do polityki firmy Apple zabraniającej wynoszenia z kampusu niewydanych produktów. Niektórzy pracownicy twierdzą jednak, że Apple poluzowało ograniczenia. Jeden z pracowników Apple wspomniał że „chodzi o obniżenie gęstości”, podkreślając w ten sposób znaczenie dystansu społecznego w obliczu wybuchu COVID-19.

Apple podjął szereg działań w odpowiedzi na koronawirusa. W tym tygodniu ogłoszono, że Apple tymczasowo zamknie wszystkie sklepy Apple poza Chinami, do tej pory przeznaczając 15 milionów dolarów na pomoc w postaci COVID-19 i zachęcając pracowników korporacji do pracy zdalnej, jeśli ich praca na to pozwala. Ogłoszono również, że WWDC w tym roku będzie wydarzeniem online.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x