Kontynuując przygotowania do zbliżającego się Dnia Matki, Apple stworzył specjalną stronę internetową, która umożliwia użytkownikom stworzenie własnego okolicznościowego filmu na Dzień Matki z wykorzystaniem przesłanego zdjęcia.
Prosta strona, rozpoczyna się linkiem służącym do przesłania wybranej fotografii. Zdjęcie zostanie wstawione do przygotowanej przez Apple wersji klipu na Dzień Matki, a sam filmik może być przesyłany bezpośrednio do serwisu Facebook.
Pod względem treści, wideo jest identyczne jak z reklamy Apple związanej z Dniem Matki pokazując zdjęcia matek z iPhone’ów użytkowników na całym świecie, a dodatkowo fotografię przesłaną przez użytkownika. Niestety jedynym minusem dla nas jest fakt braku języka polskiego. W samym tworzeniu filmu nie ma to najmniejszego znaczenia jednak już dla samej mamy…no cóż..
https://www.youtube.com/watch?v=NFFLEN90aeI
Witryna, która jest nową strategią marketingu Apple, mogła zostać stworzona przez partnera reklamowego firmy Apple, a dokładnie Media Arts Lab, ponieważ to pracownik tej firmy po raz pierwszy poinformował o tym na Twiterze. Narzędzie pojawia się tuż przed Dniem Matki, który w Stanach Zjednoczonych obchodzi się 8 maja.