piątek, 19 kwietnia

Zgodnie z wewnętrznym dokumentem udostępnionym dzisiaj sklepom Apple Store i Autoryzowanym Serwisom Apple od dziś do odwołania, naprawy 38mm aluminiowych modeli Apple Watch Serii 2 będą realizowane przez ich wymianę na model serii 3 z powodu tymczasowego braku nieokreślonych części.

Wewnętrzny dokument przypomina technikom, że modele z serii 3 wymagają iPhone’a kompatybilnego z watchOS 4 lub nowszym. Apple poleca technikom powiadamianie klientów iPhone’a 5 i iPhone’a 5c o możliwości uaktualnienia iPhone’a, aby rozwiązać tę niezgodność.

Jeśli klient nie będzie w stanie zaakceptować zastępczego modelu serii 3, według informacji Apple może skontaktować się z obsługą Apple, aby poprosić o zwrot pieniędzy.

Apple oferował w przeszłości swoje podobne produkty z powodu niedoborów części, zapewniając niektórym szczęśliwym klientom uaktualnienie do nowszej generacji urządzenia za ułamek ceny nowego, ale oczywiście nie zalecamy nadużywania tej tymczasowej polityki dobrej woli. Nie możemy zagwarantować, że wszystkie serwisy potwierdzą istnienie tej polityki wewnętrznej, zwłaszcza, że nie ma ona ostatecznej daty końcowej, więc jej przebieg może się różnić.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx