środa, 3 marca

Nowa reklama Apple Arcade, która została dziś opublikowana, łączy świat rzeczywisty ze światem wirtualnym, prezentując kilka gier dostępnych w serwisie, w tym LEGO Builder’s Journey i Ultimate Rivals: The Rink.

Apple Arcade został publicznie udostępniony we wrześniu, zapewniając użytkownikom iPhone’a, iPada, Apple TV i Maca dostęp do ponad 100 gier bez zakupów i reklam w aplikacji za 24,99 złotych miesięcznie. Najnowsze tytuły, które trafiły do serwisu to gra wykorzystująca rozszerzoną rzczywistość Secret Oops! oraz rodzinna gra Butter Royale.

Jednominutowej reklamie towarzyszy animowany „livestream” Oceanhorn 2, kolejnej gry dostępnej na Apple Arcade.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x