piątek, 29 marca

McDonald’s wykorzystał koncepcyjne rendery nie ogłoszonego i nie wydanego jeszcze iPhone’a 8 w swoim promocyjnym e-mailu do klientów.

Grafika służy do zilustrowania złożenia zamówienia za pośrednictwem aplikacji mymacca w Australii. Posiada on wąską górną krawędź poszerzoną pośrodku na głośnik, kamerę i inne czujniki oraz wyświetlacz od krawędzi do krawędzi. Benjamin Geskin informuje, że render jest jego.

McDonald lekko skadrował obraz i użył okrągłych wskaźników siły sygnału, który Apple zamienił z powrotem na paski w iOS 11.

Nie jest jasne, czy zabieg ten był celowy, czy był to sprytny wybieg reklamowy ponieważ kampania pokazała się na wielu mediach społecznościowych. Tak czy inaczej wywołał wiele emocji.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx