wtorek, 19 marca

Od samego startu usługi Apple TV+ firma prowadzi promocję, która oferuje bezpłatną roczną wersję próbną usługi przy każdym zakupie iPhone’a, iPada, Maca lub Apple Watch.

Jednak ta promocja zakończy się 30 czerwca, a Apple już zaktualizował swoją stronę internetową, aby pokazać, że od 1 lipca bezpłatny okres próbny skróci się do trzech miesięcy przy zakupie kwalifikujących się urządzeń.

Apple często oferował promocje lub kredyty dla użytkowników, aby pozostać subskrybentami wciąż stosunkowo nowej usługi. Uruchomiona w 2019 roku usługa Apple TV+ powoli powiększa swoje grono odbiorców przesyłania strumieniowego, jednak wciąż jeszcze to daleka droga aby dogonić Netflix czy innych. Apple oferuje na platformie oryginalne seriale takie jak „Ted Lasso”, „The Morning Show” i „See”.

Nowy trzymiesięczny okres próbny wejdzie w życie 1 lipca, więc klienci, którzy chcą zmaksymalizować darmową subskrypcję Apple TV+, powinni zakupić swój produkt przed początkiem przyszłego miesiąca. Urządzenia zakupione wcześniej będą nadal kwalifikowały się do rocznego okresu próbnego.

Oferta hojnego, rocznego bezpłatnego okresu próbnego Apple TV+ była ważną częścią strategii Apple mającej na celu przyciągnięcie długoterminowych subskrybentów, dając nieograniczony dostęp do pełnej listy treści w usłudze przesyłania strumieniowego. Usługa Apple TV+ została uruchomiona z niewielką ilością treści w porównaniu z innymi konkurencyjnymi usługami, więc dla Apple kluczowe było budowanie dobrej woli i zainteresowania programami bez oczekiwania natychmiastowych zwrotów. Obecnie wydaje się, że firma uważa, że oferta treści urosła na tyle, że w przyszłości wystarczy krótszy okres próbny.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx