środa, 24 kwietnia

Wprowadzone w 2016 roku tzw. InstaStories czyli „relacje” stały się hitem uwielbianym przez 300 milionów użytkowników dziennie.

Jak mówią badania, użytkownicy poniżej 25 roku życia spędzają średnio na Instagramie około 32 minut dziennie, podczas gdy osoby w starszych grupach wiekowych spędzają ponad 24 minuty dziennie.

Biorąc pod uwagę te statystyki, oczywistym jest, że funkcja ta oferuje firmom doskonałą okazję do dotarcia do szerszego grona odbiorców i promowania swojej marki, wznosząc zaangażowanie fanów na zupełnie nowy poziom.

Według Instagrama 1 na 3 najczęściej oglądanych artykułów pochodzi od firm. Oznacza to, że brak istnienia na InstaStories może oznaczać, że jesteśmy mocno za konkurencją. Strona 99firms stworzyła infografikę, z której możmy dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób firmy wykorzystują „relacje” na Instagramie, aby przekazać informacje o swojej marce.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx