czwartek, 1 grudnia

Jak informuje The Verge, HBO pracuje nad poprawką problemu wyświetlającego komunikat „nie można odtworzyć tytułu”, który niektórzy użytkownicy napotykają w aplikacji HBO Max na Apple TV.

Problem, który był szeroko zgłaszany przez użytkowników, wydaje się występować we wszystkich generacjach Apple TV 4K z systemem tvOS 16.1 i najnowszą wersją aplikacji HBO Max 52.50.1, wydaną 16 listopada.

Podczas gdy niektórzy użytkownicy stwierdzili, że problem występuje sporadycznie, inni w ogóle nie są w stanie odtwarzać strumieniowo treści bez napotkania błędu, chociaż niektórzy znaleźli obejście, które obejmuje wymuszenie zamknięcia aplikacji, wylogowanie się z aplikacji, ponowną instalację lub ponowne uruchomienie Apple TV.

Wiceprezes ds. komunikacji HBO, Chris Willard, powiedział The Verge, że są świadomi problemów i pracują nad poprawką, która zostanie uwzględniona w nadchodzącej aktualizacji aplikacji.

Do tego czasu dwie tymczasowe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów sugerowane przez obsługę klienta HBO Max obejmują wyłączenie obsługi HDR oraz zmiana rozdzielczości z 4K do 1080p lub 720p.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx