czwartek, 28 marca

Apple Watch pozostaje najpopularniejszym smartwatchem na świecie dzięki znaczącej marży w ostatnim kwartale, z szacowanym udziałem w rynku na poziomie 35,8% w okresie styczeń-marzec wynika z badań przeprowadzonych przez Counterpoint Research. Innymi słowy, jednym na trzy smartwatche sprzedane w ostatnim kwartale był Apple Watch.

Samsung jest na drugim miejscu z szacowanym udziałem w rynku na poziomie 11,1 procent w ostatnim kwartale, choć udział ten wzrósł z 7,2 procent rok wcześniej.

Według Counterpoint Research sprzedaż Apple Watch wzrosła o 49 procent w ostatnim kwartale rok do roku. Apple nigdy nie ujawniło sprzedaży Apple Watch, ale kategoria „Wearables, Home i Accessories” wyznaczyła nowy rekord przychodów w pierwszym kwartale tego roku sprzedażą 5,1 miliarda dolarów.

Najnowsza ankieta Counterpoint Research dotycząca powodów dla których konsumenci dokonują zakupu wykazała, że funkcjonalność EKG w modelach serii 4 jest najbardziej pożądaną funkcją Apple Watch. Apple niedawno rozszerzył aplikację EKG na 19 krajów europejskich i Hongkong, jednak w Polsce wciąż nie jest dostępna.

Chociaż szacunki mogą się oczywiście różnić od rzeczywistości to jasne jest, że Apple Watch nadal dominuje na rynku smartwatchy, ponieważ świętuje już swoją czwartą rocznicę.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx