Najnowszy błąd jaki pojawił się w iOS powoduje, że niektórzy użytkownicy nie mogą otworzyć swoich aplikacji, a dotknięci nimi użytkownicy iPhone’a i iPada widzą komunikat „Ta aplikacja nie jest Ci już udostępniana” podczas próby uzyskania do niej dostępu.
W sieci i mediach społecznościowych pojawiło się wiele skarg na ten temat. Dziesiątki skarg na Twitterze sugerują, że problem dotyczy osób korzystających zarówno z iOS 13.4.1 jak i iOS 13.5 i nie jest jasne, co tak naprawdę powoduje problem, ponieważ nie dotyczy to wszystkich. Niektórzy użytkownicy mieli problem z aktualizacją aplikacji w ostatnim dniu.
Pojawiły się skargi dotyczące wielu aplikacji w tym YouTube, Twitter, WhatsApp, Facebook, TikTok, LastPass i innych. Osobiście nie mam tego problemu na swoim iPhone’ie mimo posiadania iOS 13.5 i wielu z tych aplikacji. Moim zdaniem problem dotyka osób, które mają włączoną tzw. chmurę rodzinną, a problem powoduje algorytm, który zapobiega wielokrotnemu pobieraniu tej samej aplikacji na koncie.
Osoby dotknięte problemem mogą naprawić swoje aplikacje, usuwając tą, która nie działa i ponownie ją instalując.
Potwierdzam! Też to mam.
Również miałem ten problem – po usunięciu i ponownej instalacji aplikacji problem znika.