niedziela, 21 kwietnia

Współpraca Apple z Major League Soccer (MLS) rozszerza się wraz z nową umową, na mocy której marka Apple Beats stanie się oficjalnym partnerem MLS w zakresie konsumenckich produktów audio. W ramach partnerstwa, Beats będzie produkować ekskluzywne słuchawki na zamówienie dla ośmiu klubów MLS, a w przyszłości dla kolejnych klubów.

Osiem klubów, które początkowo otrzymają niestandardowe słuchawki Beats, to Atlanta United, Columbus Crew, Inter Miami, LAFC, Nashville SC, NYCFC, St. Louis City SC i Toronto FC, a gracze MLS będą brać udział w kampaniach marketingowych Beats.

„Od ponad dziesięciu lat najlepsi sportowcy na świecie wybierają słuchawki Beats, aby pomóc im przygotować się do gry i zwiększyć koncentrację, a jednocześnie pozwolić im pokazać swój styl i osobowość” – powiedział Chris Thorne, CMO Beats. „Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością połączenia sił z MLS, jedną z najszybciej rozwijających się i najbardziej dynamicznych lig sportowych na świecie. Beats będzie ściśle współpracować z klubami MLS i czołowymi graczami, aby zapewnić niesamowite wrażenia przez cały nadchodzący sezon”.

Ogłoszenie następuje na zaledwie kilka dni przed nowym sezonem MLS, w którym Apple TV po raz kolejny stanie się światowym domem dla transmisji strumieniowej MLS w ramach MLS Season Pass. Karnet sezonowy MLS jest dostępny w ponad 100 krajach, a jego cena w Polsce wynosi 69,99 złotych miesięcznie lub 449 złotych za cały sezon. Abonenci Apple TV+ otrzymują obniżoną cenę 59,99 złotych miesięcznie lub 349 złotych za cały sezon.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx