czwartek, 13 czerwca

Marka Beats należąca do Apple ogłosiła dziś nową współpracę z EA SPORTS FC i gwiazdą futbolu Erlingiem Haalandem, która obejmuje nową reklamę i liczne integracje Beats w grze EA SPORTS FC 24.

Nowa reklama z udziałem Haalanda została stworzona przy użyciu silnika gry EA Frostbite w celu złożenia scen z ostatniej reklamy Beats „The King & The Viking” z udziałem Haalanda i legendy NBA LeBrona Jamesa.

W ramach nowego partnerstwa użytkownicy, którzy zagrają w grę EA SPORTS FC 24 do 1 listopada, otrzymają w grze status założyciela z dostępem do ekskluzywnych nagród w grze, takich jak stała karta  Erlinga Haalanda w trybie Ultimate Team i niestandardowe cyfrowe Beats Studio Pro Viking Vanity.

W grudniu w grze pojawi się tryb kariery gracza FC 24, dzięki któremu użytkownicy będą mogli kupić dodatkowe wirtualne słuchawki Beats za swoje pensje w grze, aby zdobywać punkty osobowości, które poprawią ich wyniki na boisku. W miarę postępów w tym trybie gracze będą mogli zostać Ambasadorami Beats, aby uzyskać dodatkowe wynagrodzenie i inne korzyści, a tryb kariery menedżera pozwoli użytkownikom wyposażyć swoje zespoły w zestawy inspirowane Beats.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx