Firma Beats by Dre, której właścicielem jest Apple, nawiązała współpracę z japońską marką odzieżową Sacai, aby wyprodukować nową kolekcję słuchawek BeatsX. Modele te będą wyposażone w kable z koralikami, które można usunąć i dostosować w celu odzwierciedlenia unikatowych wzorów (za WatchGeneration).
Beats nie będzie sprzedawał tych słuchawek masowo i planuje wypuścić je w ekskluzywnym sklepie w Paryżu, 4 marca. Nie jest jasne, czy firma planuje wprowadzić na rynek kolekcję BeatsX + Sacai do sklepów detalicznych Apple lub online.
W kolekcji dostępne są trzy kolory: srebrny czerwony, absolutny biały i intensywny czarny. Każdy model BeatsX + Sacai jest wyposażony w pokrowiec z logo Sacai, który kosztuje około 200 dolarów, ponad 100 dolarów więcej niż cena zwykłych słuchawek BeatsX, które można kupić w regularnej sprzedaży za około 80-90 dolarów.
W promocyjnym wideo udostępnionym na kanale Beats by Dre na YouTube, prezes Beats, Luke Wood, powiedział, że firma szukała nowego partnera, który mógłby odmienić wygląd produktów o lekką modyfikację i kolor. Doprowadziło to do pomysłu Sacai na włączenie perełek do BeatsX, tworząc bardziej modną estetykę dla słuchawek dousznych.
Beats jest znany ze współpracy z wieloma interesującymi i zaskakującymi markami, w tym z francuskim luksusowym domem mody Balmain, projektantem Alexandra Wanga, a nawet z Hello Kitty. Apple przejęło Beats Electronics w 2014 roku za 3 miliardy dolarów, korzystając z usługi strumieniowego przesyłania danych firmy jako podstawy dla Apple Music powstałej w 2015 roku.