Od nowego roku w szeregach Apple pojawił się Chester Chipperfield, były wiceprezes Burberry ds. Digitalu i interaktywnego designu. To już kolejna osoba z Burberry, która zasiliła szeregi Apple.
W Burberry, Chipperfield był odpowiedzialny za tzw. doświadczenie użytkownika i cyfrowy design we wszystkich kanałach firmy. Był bardzo zaangażowany w inicjatywy związane z cyfryzacją sieci detalicznych i odpowiedzialny za wprowadzanie nowych strategii cyfrowych w biznesie.
Chipperfield opuścił Burberry z końcem stycznia 2014 roku, aby rozpocząć współpracę z Apple od stycznia. Jego profil na LinkedIn pokazuje, że ma się zajmować „Specjalnymi Projektami” w Apple. Uważa się, że Chipperfield pomoże Apple w premierze Apple Watch, który ma trafić do sprzedaży do końca marca.
Jak już wspomniałem, to nie pierwszy pracownik Apple, który trafił tam z Burberry. Wcześniej, firma zatrudniła obecną wiceprezes ds. sprzedaży detalicznej – Angele Ahrendts, oraz dyrektora social media Musa Tariq.