niedziela, 5 lutego

Apple wypuścił nową reklamę iPhone’a 14 promującą Tryb akcji, funkcję aparatu, która została dodana do najnowszych urządzeń.

Tryb akcji zapewnia dodatkową stabilizację podczas nagrywania wideo w ruchu, dzięki czemu idealnie nadaje się do ujęć, które w innym przypadku nie byłyby możliwe na smartfonie bez specjalistycznego sprzętu.

W reklamie widać matkę, która używa trybu akcji, aby sfilmować swojego syna podczas wyścigu, biegnąc obok niego, aby uchwycić akcję. Apple powiedział, że tryb akcji ma na celu replikację stabilnego wideo, które zwykle można uzyskać tylko podczas korzystania z gimbala. To już druga reklama poświęcona Trybowi akcji, którą pokazał Apple, po raz pierwszy wprowadzając dwuminutowy spot w Trybie akcji w listopadzie. Tryb akcji nie jest domyślnie włączony, ale można go aktywować za pomocą ikony trybu akcji w trybie wideo.

Apple wypuścił również reklamę podkreślającą funkcję cofania wysyłanych wiadomości w systemie iOS 16, która pozwala na cofnięcie wiadomości iMessage przez krótki czas po jej wysłaniu. W reklamie widzimy wyglądającą na nieżywą jaszczurkę, nad którą siedzi przerażony właściciel. Wysyła on wiadomość tekstową, informując przyjaciela, że ​​jaszczurka zdechła, gdy nagle ona się porusza. Natychmiast cofa on wysłaną wiadomość, zanim zobaczy ją jego przyjaciel.

Chociaż Tryb akcji jest ograniczony do nowych modeli, funkcja cofania wysyłanych wiadomości w aplikacji Wiadomości jest dostępna na wszystkich urządzeniach, na których można uruchomić system iOS 16.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx