środa, 22 września

Firma Apple uruchomiła nowy program naprawczy dla urządzeń iPhone 6s i 6s Plus, które mogą nie włączyć się z powodu wadliwego komponentu. Urządzenia, których dotyczy problem, zostały sprzedane między październikiem 2018 roku a sierpniem 2019 roku.

Użytkownicy mogą sprawdzić swój numer seryjny na stronie programu Apple, aby sprawdzić, czy ich urządzenia są częścią tej partii, której dotyczy problem.

Klienci posiadający kwalifikujący się model iPhone’a mogą bezpłatnie naprawić urządzenie w autoryzowanym serwisie Apple. Tradycyjnie już, jeśli iPhone ma jakiekolwiek uszkodzenia, które utrudniają wykonanie naprawy, takie jak pęknięty ekran, muszą one zostać naprawione przed rozpoczęciem usługi.

Dotknięte urządzenia są objęte ochroną przez dwa lata od daty pierwszej sprzedaży detalicznej urządzenia. Naprawy mogą być ograniczone do pierwotnego kraju lub regionu zakupu.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x