sobota, 7 grudnia

raty-euro

Zaledwie na miesiąc przed spodziewanym przez Apple wprowadzeniem przeprojektowanego iPhone’a, firma wypuściła nową wersję Bumpera w linii (PRODUCT) RED dla iPhone’a 4 i iPhone’a 4S.

Wyceniony na 129 złotych, nowy czerwony bumper dołącza do pozostałych sześciu kolorów, które są dostępne od momentu wprowadzenia iPhone’a 4 w czerwcu 2010 roku t.j. czarnego, białego, niebieskiego, różowego, pomarańczowego i zielonego. Aktualny czas wysyłki to 1-3 dni robocze.

Dla nie zorientowanych – linia produktów Apple (PRODUCT) RED to seria, której sprzedaż wspiera kampanię przeciwko AIDS. Apple od wielu lat uczestniczy w tej kampanii wprowadzając najpierw czerwonego iPoda nano pod koniec 2006 roku. Firma nadal oferuje kilka różnych przedmiotów z linii (PRODUCT) RED kontynuując sprzedaż czerwonego modelu iPoda nano, czerwonego etui Smart Cover i Smart Cases na iPada, a teraz czerwonego bumpera na iPhone’a. Na konferencji dla pracowników firmy Apple w lutym tego roku, Tim Cook poinformował, że sprzedaż produktów serii (PRODUCT) RED wygenerowała ponad pięćdziesiąt milionów dolarów na cele charytatywne.

[contentblock id=1 img=adsense.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx