sobota, 20 kwietnia

Według firmy badawczej Canalys, Apple Watch nadal przewodzi w branży smartwatchów szacując, że w pierwszym kwartale 2020 roku sprzedano na całym świecie 5,2 miliona sztuk znacznie wyprzedzając Huawei, Samsung, Fitbit i inne.

Canalys informuje, że w tym kwartale zegarek Apple Watch odnotował powolną sprzedaż w Ameryce Północnej i Europie, co przypisuje klientom „skupiającym uwagę na AirPods jako „niezbędnym” akcesorium”. Udział Apple w rynku spadł do około 36,3 procent w tym kwartale, w porównaniu do 46,7 procent w analogicznym kwartale ubiegłego roku.

Huawei zajął drugie miejsce z około 2,1 milionami sprzedanych sztuk i 14,9 procentowym udziałem w rynku w tym kwartale, a kolejne miejsce zajmuje Samsung z około 1,8 milionami sprzedanych sztuk i 12,4 procentowym udziałem w rynku.

Canalys spodziewa się, że całkowita sprzedaż Apple Watch osiągnie 100 milionów sztuk w ciągu najbliższych kilku miesięcy, pięć lat po wypuszczeniu urządzenia.

Apple nie podaje konkretnych liczb dotyczących sprzedaży Apple Watch w swoich raportach finansowych, więc to szacunkowe liczby. Kategoria Apple zawierająca zegarki Apple Watch, AirPods, produkty Beats, Apple TV, HomePod, iPod touch, a także inne akcesoria Apple ustanowiła nowy rekordowy przychodów w wysokości 6,3 miliarda dolarów w ostatnim kwartale.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx