Apple uruchomił nowy program serwisowy dla słuchawek AirPods Pro związany z problemami z dźwiękiem w tych słuchawkach, który ma na celu rozwiązanie problemu związanego z występowaniem statycznych lub trzaskających dźwięków lub problemu z aktywną redukcją szumów.
Według Apple niektóre wadliwe AirPods Pro wykazują następujące problemy:
- Trzeszczące lub statyczne dźwięki, które nasilają się w głośnym otoczeniu, podczas ćwiczeń lub podczas rozmowy telefonicznej
- Aktywna redukcja szumów nie działa zgodnie z oczekiwaniami, na przykład tracąc basy lub pogłaśniając dźwięki tła, takie jak hałas ulicy lub samolotu
Dotknięte problemem AirPods Pro zostały wyprodukowane przed październikiem 2020 roku, a osoby, które mają problemy z AirPods Pro, mogą bezpłatnie przekazać je do Autoryzowanego Serwisu Apple. Apple twierdzi, że słuchawki zostaną sprawdzone przed serwisem w celu zweryfikowania, czy kwalifikują się do programu. Słuchawki w których występuje problem (lewa, prawa lub obie) zostaną bezpłatnie wymienione.
Program dotyczy tylko modeli AirPods Pro. Obejmuje AirPods Pro przez dwa lata po pierwszej sprzedaży detalicznej urządzenia.