Apple ogłosił uruchomienie nowego programu serwisowego, który odnosi się do problemu powodującego, że niektóre urządzenia iPhone 12 i 12 Pro doświadczają problemów z dźwiękiem.
Według Apple, w „niewielkiej liczbie” modeli iPhone 12 i 12 Pro mogą wystąpić problemy z dźwiękiem ze względu na komponent, który może zawieść na module odbiornika. Dotknięte problemem urządzenia były produkowane pomiędzy październikiem 2020 roku a kwietniem 2021 roku.
Właściciele iPhone’a 12 i iPhone’a 12 Pro, którzy posiadają urządzenie nie emitujące dźwięku od odbiornika podczas tworzenia lub odbierania połączeń telefonicznych kwalifikują się do bezpłatnej naprawy. Modele iPhone 12 mini i iPhone 12 Pro Max nie są dotknięte tym problemem i nie są częścią tego programu serwisowego.
Użytkownicy, którzy mają problemy ze swoim iPhone’em, mogą umówić się na spotkanie w autoryzowanym serwisie Apple. Możliwy jest również kontakt z oficjalnym wsparciem Apple, aby umówić się na naprawę wysyłkową.
Jeśli iPhone 12 lub iPhone 12 Pro ma jakiekolwiek uszkodzenia, które uniemożliwiają możliwość dokonania naprawy, takie jak popękany ekran, będą musieli w pierwszej kolejności rozwiązać ten problem przed zgłoszeniem się do naprawy. W niektórych przypadkach może być koszt powiązany z dodatkową naprawą.