Firma Apple stworzyła oficjalne konto na Twitterze, aby zapewnić klientom porady, wskazówki i obsługę klienta w zakresie produktów i usług firmy. Jeden z pierwszych tweetów pokazuje instrukcję krok po kroku dotyczące sposobu tworzenia tzw. list „to do” w aplikacji Notatki na iPhone’ie.
Wiele dużych firm zapewnienia obsługę klienta na Twitterze w 140 znakach lub mniej, ale wydaje się, że Apple będzie również bezpośrednio odpowiadał na tweety klientów. Konto jest aktualnie ustawione do odbierania wiadomości bezpośrednich, choć Apple może zdecydować się na wyłączenie tej opcji tak jak w niektórych swoich innych kontach na Twitterze.
The Notes app has some awesome hidden tricks. A favorite of ours: how to turn lists into checklists. #AppleSupport pic.twitter.com/6fdzsRT1i4
— Apple Support (@AppleSupport) March 3, 2016
Apple kontynuuje coraz większą obecność firmy na popularnym serwisie mikroblogowania, choć ma już tu kilka dla konkretnych produktów i usług takich jak App Store, Apple Music, iTunes i Beats 1. Tim Cook, Phil Schiller, Eddy Cue i wielu innych dyrektorów ma również swoje konta osobiste.
Serwis prowadzony jest w języku angielskim i to może być jedyny problem dla polskich użytkowników. Nowe konto możecie obserwować na Twitterze pod nazwą @AppleSupport.