środa, 24 kwietnia

Apple promuje Apple Watch Series 3 jako pomysł na prezent świąteczny w nowej serii reklam udostępnionych wczoraj po południu na swoim kanale YouTube. Każdy z czterech filmów, zatytułowany „The Gift of Go”, koncentruje się na Apple Watch Series 3 używanym podczas określonej aktywności.

Reklamy koncentrują się na snowboardzie, piłce nożnej, treningu i pływaniu, z których każda prezentuje inną funkcję Apple Watch Series 3. Na przykład piłka nożna i snowboard pokazują połączenia telefoniczne za pośrednictwem LTE oraz wiadomości tekstowe. Niestety te funkcje nie są dostępne w Polsce.

https://www.youtube.com/watch?v=B-KrYa-lKA4

https://www.youtube.com/watch?v=hkXtgVmLh3s

Reklama „Workout” podkreśla Apple Music, a Swim koncentruje się na aplikacji Trening. Wszystkie reklamy mają ten sam ogólny styl – szybkie spojrzenie na sam zegarek, który przesuwa się do widoku z wieloma osobami w akcji, a ten z kolei przekształca się w papier pakowy pudełka z Apple Watch Series 3.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=ArNKCc8Ug6Q

https://www.youtube.com/watch?v=h0rHFA8MeAE

Filmy mają tylko 15 sekund długości, czyli długość filmów używanych przez Apple do wyświetlania reklam w mediach społecznościowych, czy na stronach takich jak Instagram.

Wszystkie filmy koncentrują się na aluminiowych modelach Apple Watch Series 3, które mają możliwości LTE, a czerwona cyfrowa korona jest wyraźnie widoczna w każdym z nich.

Choć same zegarki Apple Watch Serii 3 są dostępne w Polsce to niestety nie ma ich bardziej zaawansowanego modelu z LTE. A właśnie funkcje tego modelu są najmocniej promowane przez Apple. No coż..Może z czasem i nasi operatorzy pomyślą nad wprowadzeniem takich rozwiązań SIM.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx