sobota, 20 kwietnia

Apple udostępnił wczoraj na koreańskim kanale YouTube nową reklamę karaoke Animoji, aby podkreślić nowo wydany singiel „Citizen Kane” z koreańskiej grupy HYUKOH.

Podobnie jak w przypadku poprzednich piosenek karaoke Animoji, które udostępnił Apple, ta nowa prezentuje Animoji firmy Apple, które synchronicznie wykonują nową piosenkę.

Singiel „Citizen Kane” HYUKOH wyprzedza planowaną premierę najnowszego albumu grupy 31 maja.

https://www.youtube.com/watch?v=Iv2RBa8OQqI

Apple po raz pierwszy zastosował karaoke Animoji dla dwóch reklam, które zostały stworzone na okazję nagród Grammy 2018, a bohaterowie Apple śpiewają „Redbone” Childisha Gambino i „Stir Fry” Migos.

Karaoke Animoji to koncepcja, która została wymyślona przez użytkowników iPhone’a X w listopadzie 2017 roku krótko po wydaniu nowego urządzenia. Ludzie odkryli, że trójwymiarowe postacie emoji Apple, które mogą naśladować mimikę twarzy i emocje, mogą być używane do synchronizowania warg z piosenkami. Przez krótki czas karaoke Animoji zawładnęło internetem.

Animoji są ograniczone do użytkowników iPhone’a X, ponieważ wykorzystują kamerę TrueDepth wymaganą do utworzenia mapy głębi, służącą do animowania ich za pomocą wyrazu twarzy osoby. W przyszłości Animoji będą dostępne na kolejnych urządzeniach. Następna generacja iPada Pro będzie prawdopodobnie następnym urządzeniem, które będzie wspierać Animoji.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx