środa, 24 kwietnia

Apple udostępnił kolejną zabawną reklamę promującą funkcję regulacji głębi ostrości w iPhone’ie XS, iPhone’ie XS Max i iPhone’ie XR.

W reklamie para wraca do domu po spędzeniu dnia i kładzie się do łóżka. Mężczyzna pokazuje kobiecie zdjęcie, które zrobił jej, a kobieta wskazuje wtedy swojego współpracownika Alejandro w tle zdjęcia i komplementuje go. Mężczyzna, który wydaje się być zazdrosny, używa regulacji głębi ostrości, by zamazać twarz Alejandro.

https://www.youtube.com/watch?v=xXqWckzS1aA

To druga humorystyczna reklama Depth Control, którą Apple udostępnił w tym miesiącu, po reklamie „Bokeh’d”, w którym jedna matka oskarża inną o zamazanie dziecka ze zdjęcia.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx