Firma Apple rozpoczęła dziś nową kampanię reklamową skoncentrowaną na komputerach Mac z hasłem „Behind the Mac” i prezentującą twórców, którzy wykorzystali komputery Mac do „stworzenia czegoś wspaniałego”. W serii pojawiły się cztery reklamy, z których pierwsza to „Historia artysty” Daniela Johnstona, przedstawiająca różne osoby używające komputerów Mac jako część ich twórczej pracy.
https://www.youtube.com/watch?v=dar_brj8zdw
Trzy kolejne reklamy koncentrują się na konkretnych użytkownikach komputerów Mac z różnych dziedzin:
– fotograf i osoba niepełnosprawna, Bruce Hall, który jest prawnie niewidomy, używa swojego Maca i iPhone’a, aby „widzieć rzeczy, które zawsze były poza jego zasięgiem”. Niektóre prace Halla są częścią stałego zbioru Biblioteki Kongresu USA.
https://www.youtube.com/watch?v=IPv9jFWhzGE
– Artystka Grimes używa komputera Mac „od początku do końca”, aby stworzyć całą swoją muzykę, edytować teledyski i tworzyć cyfrową sztukę dla swoich singli.
https://www.youtube.com/watch?v=eRl5wi8JCnA
– Deweloper aplikacji Peter Kariuki z Rwandy użył swojego komputera Mac do stworzenia aplikacji SafeMotos łączącej pasażerów z motocyklowymi taksówkarzami. Aplikacja monitoruje motocyklistów na drodze „wykrywając niebezpieczne nawyki jazdy i pomagając im stać się lepszymi kierowcami”.
https://www.youtube.com/watch?v=QAM2lqbPElU