czwartek, 28 marca

Na chwilę przed rozpoczęciem transmisji z wręczania corocznych nagród Grammy, Apple zadebiutował nową reklamą iPada związaną właśnie z tematyką muzyczną. W spocie zatytułowanym „Change” gościnnie udział wziął szwedzki piosenkarz Elliphant, producent z Los Angeles Gaslamp Killer oraz angielski DJ Riton.

https://www.youtube.com/watch?v=IkWlxuGxxJg

Reklama pokazuje trzech muzyków pracujących przy remiksie utworu Elliphant „All Or Nothing” wykorzystując do tego tylko i wyłącznie  iPada. Zaczynając od zapisywania tekstu utworu iPad wykorzystany jest do jego produkcji, nagrywania i więcej. Aplikacje przewijające się przez całą reklamę to m.in. aplikacja Apple GarageBand, iMPC Pro dla produkcji, Serato Remote dla występów na żywo i Manual Camera do kręcenia wideo.

Billboard donosi również, że prezes Apple Tim Cook i starszy wiceprezes ds. usług internetowych i oprogramowania Eddy Cue byli obecni na imprezie. Według szacunków Billboard, Apple zapłacił ponad 2 miliony dolarów za emisję reklamy w trakcie Grammy, w oparciu o wzrost cen reklam na Grammy, które w ubiegłym roku kosztowały średnio milion dolarów za 30 sekund.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx