Apple przesłał na swój kanał YouTube nową reklamę iPhone’a X zatytułowaną „Memory”, która ma na celu promowanie Face ID i możliwość zastąpienia hasła w celu zalogowania się do aplikacji i stron internetowych.
W humorystycznym spocie, na arenie wypełnionej ludźmi, mężczyzna bierze udział w grze w której ma za zadanie rozwiązać problem z pamięcią. Gospodarz prosi go, aby ukończyć ostatnie wyzwanie: „Dziś rano stworzyłeś hasło do bankowości internetowej. Jakie ono jest?”
https://www.youtube.com/watch?v=vcsGu9ug9J4
Publiczność wstrzymuje oddech, gdy mężczyzna stara się przypomnieć sobie hasło, a następnie wyciąga swój iPhone X z Face ID. Po zeskanowaniu jego twarzy iPhone automatycznie wpisuje hasło do witryny i wygrywa wyzwanie.
„Memory” to jedna z kilku reklam, które firma Apple stworzyła w celu promowania takich funkcji, jak Face ID, Animoji, Tryb portretowy, Oświetlenie portretowe i wiele innych w iPhone’ie X. Film, trwający około półtorej minuty, będzie prawdopodobnie w nadchodzących tygodniach wyświetlany w telewizji i na portalach społecznościowych.