czwartek, 25 kwietnia

Jak informuje Bloomberg, Apple planuje rozszerzyć swoją globalną sieć detaliczną, otwierając więcej sklepów stacjonarnych.

Pomimo faktu, że okres pandemii wymusił na wielu branżach skupienie się przede wszystkim na sprzedaży online, Apple planuje otworzyć więcej sklepów detalicznych. Firma prowadzi obecnie 511 salonów Apple na całym świecie, z czego ponad 100 ulokowanych jest w Europie.

Starszy wiceprezes Apple ds. Handlu detalicznego, Deirdre O’Brien, potwierdził zamiar rozszerzenia sieni sklepów dla niemieckiej Funke Mediengruppe:

W naszej witrynie internetowej ludzie mogą się wiele dowiedzieć o produktach; w sklepie mogą ich dotknąć i poczuć. Zamierzamy otworzyć więcej sklepów.

Chociaż nie jest jeszcze jasne, czy ekspansja ma koncentrować się na konkretnym regionie, czy dotyczy całego świata, to komentarz O’Briena właśnie dla niemieckiego wydawcy może sugerować, że to Europa będzie punktem centralnym ekspansji.

Najnowszym sklepem Apple jest Apple Via del Corso w Rzymie, który został otwarty w zeszłym tygodniu, a firma jest w trakcie budowy drugiego sklepu w Berlinie.

Co więcej, O’Brien zauważył, że Apple „niewątpliwie” powiększy swoją międzynarodową infrastrukturę projektową, jak widać w planach firmy, aby w ciągu najbliższych trzech lat zbudować w Monachium centrum projektowania chipów o wartości miliarda euro.

Czy ta informacja może być przesłanką do tego, że zobaczymy w Polsce pierwszy oficjalny sklep Apple?Tego nie wiemy, ale na pewno pojawia się jakieś małe światełko w tunelu

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx