piątek, 26 kwietnia

Apple ogłosił dziś program „Self Service Repair”, który umożliwi użytkownikom samodzielne wykonywanie napraw za pośrednictwem nowego sklepu internetowego poświęconego częściom i narzędziom.

Program samoobsługowej naprawy zapewni klientom, którym nie przeszkadza pomysł samodzielnego wykonania naprawy, dostęp do oryginalnych części, narzędzi i podręczników Apple, począwszy od modeli iPhone 12 i iPhone 13. Schemat będzie wprowadzany etapami, z czasem dodając kolejne naprawy i obsługiwane urządzenia. Dyrektor operacyjny Apple, Jeff Williams, powiedział:

Stworzenie większego dostępu do oryginalnych części Apple daje naszym klientom jeszcze większy wybór, jeśli potrzebna jest naprawa. W ciągu ostatnich trzech lat firma Apple prawie podwoiła liczbę punktów serwisowych z dostępem do oryginalnych części, narzędzi i szkoleń Apple, a teraz udostępniamy opcję dla tych, którzy chcą samodzielnie wykonywać naprawy.

Pierwsza faza programu skupi się na najczęściej serwisowanych częściach iPhone’a, takich jak wyświetlacz, bateria i aparat, ale w przyszłym roku będzie dostępnych więcej rodzajów napraw. Jako następne do programu dołączą komputery Mac Apple Silicon firmy Apple z chipem M1, w tym MacBooki Air, 13-calowe MacBooki Pro, Mac mini i 24-calowy iMac.

Program samoobsługowej naprawy będzie wspierany przez nowy sklep internetowy Apple Self Service Repair Online Store, oferujący w momencie premiery ponad 200 indywidualnych części i narzędzi do wykonywania napraw iPhone’a 12 i iPhone’a 13.

Klienci, którzy zechcą samodzielnie dokonać naprawy, będą najpierw zachęcani do zapoznania się z Instrukcją naprawy przed złożeniem zamówienia na części i narzędzia w sklepie internetowym Apple Self Service Repair Online Store. Po zakończeniu naprawy klienci, którzy zwrócą zużytą lub uszkodzoną część firmie Apple w celu recyklingu, otrzymają środki na kolejne zakupy.

Firma Apple ostrzegła, że samoobsługowa naprawa jest przeznaczona dla „indywidualnych techników posiadających wiedzę i doświadczenie w naprawie urządzeń elektronicznych” i zachęcić „znaczną większość klientów” do dalszego korzystania z profesjonalnych dostawców usług naprawczych z certyfikowanymi technikami, aby uzyskać „najbezpieczniejszy i najbardziej niezawodny sposób na naprawę urządzeń elektronicznych”.

Firma zwróciła również uwagę na znaczącą globalną ekspansję punktów serwisowych dzięki dostępowi do oryginalnych części, narzędzi i szkoleń Apple, a także rosnącą liczbę niezależnych serwisów naprawczych, które współpracują z Autoryzowanymi Serwisami Apple.

Program samoobsługowych napraw będzie dostępny dla użytkowników na początku przyszłego roku w Stanach Zjednoczonych i będzie się rozszerzał na dodatkowe kraje w 2022 roku.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Świadomość
Świadomość
2 lat temu

Wizerunek człowieka według Apple:

Babochłop, żywiący się z mikrofali, mający na ręce opaskę jak niewolnik.

Naprawia sobie dwie anteny, które są zamknięte w „czarnym pudełku” i wysyłają jakieś sygnały.

Ono pracuje w kuchni, bo prawdopodobnie, nie ma miejsca nigdzie indziej.

Oczu nie widać, bo te okulary to symbol opaski na oczy, którą jest ten iPad na którego rzekomo się patrzy.

A za tym wszystkim różowe kraty.

Apple = wąż dał jabłko

Rafał
Rafał
Reply to  Świadomość
2 lat temu

Kuchnia dość obrazowo pokazuje, że to naprawy self rapair – nie w warsztacie tylko w domu.

Nie naprawia dwóch anten tylko iphona – to co nazwałeś dwie anteny to prawdopodobnie przyssawki do otwierania ekranu

Na ręce ma opaske antystatyczną która ma większość osób naprawiających elektroniczne urządzenia (skoro odczytałeś przyssawki jako dwie anteny to tego prawdopodobnie też nie wiesz ..)

Z opaską niezle poleciałeś, nie wiem o co chodzi :D.

Babochłop też mi się nie podoba, jak i generalnie stylistyka tego obrazka …

2
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx