Apple może zwiększyć znaczenie swojego kultowego logo Apple na nadchodzących produktach, twierdzi Digitimes w raporcie pochodzącym z wewnętrznych łańcuchów dostaw na Tajwanie.
Podczas gdy strona ma historycznie raczej mieszaną sprawdzalność plotek związanych z Apple, to jednak niekiedy podawała dokładne informacje. Ta dzisiejsza jest dość specyficzna i wyjątkowa, jednak może wpłynąć na interesującą zmianę wizualną przyszłych produktów Apple.
Według anonimowych źródeł, Apple rozwija nową technologię wycinania i wytrawiania logo, które dałoby mu wygląd podobny do 3D.
Apple planuje uaktualnić technologie stosowaną do druku swojego logo na urządzeniach poprzez cięcie laserowe i unikalną technologię wbudowania go, aby logo świeciło na krawędziach tworząc w nim efekt 3D. Wszystkie produkty Apple będą wyposażone w nowe logo od 2015 roku, począwszy od następnej generacji iMaca.
Oczekuje się, że Apple wprowadzi nowego iMaca podczas swojej jutrzejszej imprezy i to właśnie on ma być prawdopodobnie pierwszym urządzeniem, któremu raport przypisuje nowe logo.
Strona twierdzi również, że Apple zaprezentuje podczas swojej jutrzejszej imprezy także swojego nowego, 12-calowy MacBooka Air Retina, ale informacje te raczej nie są prawdziwe po informacji bardzo niezawodnego Re/Code, że takie urządzenie jutro się nie pojawi.
Apple rozpocznie swoją imprezę medialną w czwartek o godzinie 19:00 czasu polskiego. Oczekuje się, że Apple zaprezentuje nowe iPady, nowe modele komputerów iMac oraz ostateczną wersję OS X Yosemite.