Apple zadebiutował dwoma nowymi reklamami iPhone’a 6, które wydają się być częścią nowej kampanii marketingowej. W reklamach pojawia się głos, który opowiada o detalach, które czynią iPhone’a unikatowym w porównaniu do innych smartfonów i innych platform mobilnych. Obie reklamy kończą się nowym mottem: „Jeśli to nie jest iPhone, to nie jest iPhone.”
Pierwsza reklama, „Loved”, opowiada o wysokiej stopie satysfakcji użytkowników iPhone’a, twierdząc, że 99% ludzi posiadających to urządzenie jest w nim zakochanych. W tle widzimy najczęściej wykorzystywane funkcje takie jak przesyłanie wiadomości, wysyłanie emotikon, rozmowy przez FaceTime i ogólnie dobrze się bawiących ze swoim iPhone’em.
https://www.youtube.com/watch?v=3JnWCSyXLC8
Druga reklama, „Hardware & Software”, wyjaśnia jak Apple stał się jednym z niewielu producentów smartfonów zwracających przy projektowaniu uwagę zarówno na jego software jak i hardware. Ich wzajemne powiązanie pozwala na to by urządzenie działało jako całość lepiej niż inne smartfony. W tle widzimy gry, aplikacje takie jak GarageBand oraz usługi Apple takie jak Apple Pay i FaceTime.
https://www.youtube.com/watch?v=wl3PlrPq8sw
Nowe reklamy rozpoczynają trzecią kampanię flagowego urządzenia Apple po reklamach z Jimmym Fallonem i Justinem Timberlake’iem wyjaśniające różnice między iPhone’em 6 i 6 Plus oraz po wielokrotnie nagradzanej kampanii „Shot on iPhone 6”