środa, 24 kwietnia

Słuchawki AirPods to nie tylko wielki hit dla Apple, ale także zwycięzca na rynku „bezprzewodowych słuchawek”. Według nowych badań przeprowadzonych przez Counterpoint, AirPods stanowiły 60 procent całego rynku w IV kwartale 2018 roku.

Byłoby to pewnie nawet więcej, gdyby nie klienci, którzy czekali na zaktualizowane AirPods 2. Oprócz AirPods lista bestsellerów z 4 kwartału 2018 zawiera słuchawki Jabra Elite Active 65t, Samsung Gear IconX i Bose SoundSport Free.

Liz Lee, starszy analityk w Counterpoint Research, powiedziała: „W IV kwartale 2018 roku tańsze modele słuchawek, takie jak JLab JBuds Air True Wireless i QCY T1, zyskały znaczne udziały w rynku. W miarę jak coraz więcej firm wchodzi na rynek i wdraża nowe urządzenia wyposażone w zaawansowane funkcje za rozsądną cenę, konsumenci będą mieli większy wybór w przyszłości. Oczekujemy, że konkurencja nasili się.”

Stany Zjednoczone były największym rynkiem dla AirPods co specjalnie nie dziwi. Udział w rynku słuchawek Apple był nieco niższy w Europie, Azji i Pacyfiku oraz w Chinach. Nie ma jednak wątpliwości, że AirPods to przebój na całym świecie.

AirPods są podobno drugim najlepiej sprzedającym się produktem Apple w historii. Ich popularność rośnie również w szybkim tempie. Według analityka Above Avalon, Neila Cybarta, Apple jest na dobrej drodze do sprzedaży 40 milionów par AirPods w 2019 roku. Oznacza to prawie 90-procentowy wzrost rok do roku.

Teraz, gdy pojawiły się AirPods drugiej generacji, spodziewamy się, że trafią one do większej liczby ludzi niż kiedykolwiek.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx