Apple przedłużył dziś swój program serwisowy dla modeli iPhone 12 i iPhone 12 Pro, w których występują problemy z dźwiękiem.
Program obejmuje teraz dotknięte problemem urządzenia iPhone 12 i iPhone 12 Pro przez okres do trzech lat po pierwszej sprzedaży detalicznej urządzenia, czyli o rok dłużej niż pierwotnie założono. Jednoroczne przedłużenie obowiązuje na całym świecie.
Apple uruchomił program serwisowy w sierpniu 2021 r. po tym, jak firma ustaliła, że „bardzo mały odsetek” urządzeń iPhone 12 i iPhone 12 Pro może mieć problemy z dźwiękiem z powodu komponentu, który może ulec awarii w module słuchawki, znanym również jako odbiornik. Problem może spowodować, że słuchawka nie będzie emitować dźwięku podczas połączeń telefonicznych.
Apple lub Autoryzowany Serwis Apple będą bezpłatnie serwisować kwalifikujące się iPhone’y, wykonując czynności w celu rozpoczęcia procesu opisanego w witrynie Apple. Urządzenia, których dotyczy problem, zostały wyprodukowane między październikiem 2020 roku a kwietniem 2021 roku. Program nie dotyczy iPhone’a 12 mini ani iPhone’a 12 Pro Max.