Apple udostępnił dziś trzy nowe reklamy podkreślające korzyści związane z bezpieczeństwem Apple Pay w iPhonie w porównaniu z fizycznymi kartami kredytowymi.
Krótkie reklamy przestrzegają, że fizyczne karty kredytowe mogą zostać skradzione, użyte przez każdego, a numer Twojej karty może zostać ujawniony osobom trzecim. Przesłaniem reklam jest to, że wszystkich tych zagrożeń bezpieczeństwa związanych z używaniem kart kredytowych można uniknąć korzystając z Apple Pay.
Apple udostępnił filmy na swoim kanale YouTube
Apple Pay znów znajduje się na celowniku. W nowym pozwie zbiorowym wniesionym przeciwko Apple w Kalifornii w tym tygodniu zarzucono firmie, że narusza amerykańskie prawo antymonopolowe, blokując rywalom dostęp do technologii NFC na iPhonie, iPadzie i Apple Watch oraz uniemożliwiając w ten sposób dostęp do konkurencyjnych usług płatniczych typu „dotknij, aby zapłacić” na swoich urządzeniach.